סושי הוא מאכל מוערך ביותר במדינתו הקטנה. הסושי הגיע מהמזרח הרחוק והספיק לכבוש חתך גדול מתעשיית המזון המוצלחת שלנו – כך שפתיחת סושיה היא עסק רווחי. אך לפני שאתם מקבלים החלטה, שווה לבדוק אפשרויות משתלמות למודל העסקי של העסק – למשל שיטת הזכיינות.
לשיטה זו יתרונות רבים כמו מערך שיווק ופרסום בחסות הרשת המזכה, אך יש לעשות בדיקה מקיפה לגבי התנהלות עם הגופים השונים על מנת ליהנות מיתרונותיה של השיטה.
בקורס הבא תלמדו לעומק על השיטה ומהותה ותקבלו ארגז כלים מעשי שישרת אתכם לאורך כל תקופת הזיכיון: מיצירת דו"חות ועד אסטרטגיה עסקית מנצחת – על מה שצריך לדעת בשביל להקים עסק מצליח בישראל.
ביקורות